مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-01حوادث

اخبار پلیس مازندران | از کشف راز یک جنایت تا کشف 2 انبار احتکار لاستیک


رییس پلیس آگاهی مازندران، از کشف راز یک قتل پس از سه سال در شهرستان فریدونکنار و شناسایی و دستگیری قاتل و همدستانش خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی قیصری رییس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف راز قتل پس از سه سال در شهرستان فریدونکنار و شناسایی و دستگیری قاتل و همدستانش خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در بهمن ماه سال 99 در شهرستان فریدونکنار و قتل صاحب خانه با توجه به متواری شدن قاتل از صحنه جنایت، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با اعزام تیم تخصصی بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان و بررسی همه جانبه صحنه جنایت مشخص شد، قاتل با سلاح جنگی کمری، مقتول را به قتل رسانده و پس از آن با سوییچ موجود در منزل، خودرو مقتول را به سرقت برده و در حوالی خیابان منتهی به منزل مقتول آن را رها کرد و متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: با توجه به پیچیدگی پرونده و عدم دسترسی به سرنخ های لازم برای کشف جرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

قیصری با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی متشکل از کارآگاهان ادارات عملیات ویژه، جرایم جنایی،تشخیص هویت و اطلاعات جنایی در نهایت با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم به قتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار پلیس مازندران | از کشف راز یک جنایت تا کشف 2 انبار احتکار لاستیک

اخبار پلیس مازندران | از کشف راز یک جنایت تا کشف 2 انبار احتکار لاستیک